fbpx

Spoštljiva, a prepričljiva komunikacija

KOMUNIKACIJSKI LABIRINT: Kako spretno pluti skozi svetove različnih sogovornikov in na videz nepremagljivih ovir?

 

 

delavnica za zaključeno skupino

 

 

Ena naših največkrat izvajanih delavnic:

AGILIA_delavnica_Spoštljivo, a prepričljivo komuniciranje_komunikacijske veščine_NLP kompetence

ŽELITE POSTATE BOLJ KARIZMATIČNI IN PREPRIČLJIVI?

  • (Še) niste najbolj vešči pri p(r)odajanju svojih predlogov?
  • Težko pridobite popolno pozornost pri sogovornikih?
  • So ljudje večkrat užaljeni, ko jim kaj rečete, čeprav niste hoteli biti žaljivi?

DELAVNICA PREPRIČLJIVO KOMUNICIRANJE

oziroma: KOMUNIKACIJSKI LABIRINT: Kako spretno pluti skozi svetove različnih sogovornikov in na videz nepremagljivih ovir?

Umetnost prepričljivega komuniciranja se skriva v tem, kako jasno se znamo izraziti ter to povedati v jeziku, ki ga naš sogovornik razume in se ga dotakne.

Veščine učinkovitega komuniciranja, ki bi jih morali poznati praktično vsi.

Več o delavnici

Komu priporočamo udeležbo

Veščine učinkovitega komuniciranja bi morali poznati vsi, predvsem pa:

  • vodstveni in vodilni delavci,
  • vodje timov, mentorji, coachi
  • zaposleni v prodaji, trženju, nabavi in kadrovski službi, tajništvu in administraciji,
  • zaposleni na delovnih mestih z veliko interakcije s sodelavci ali strankami,
  • vzgojitelji, učitelji
  • lobisti in pogajalci.
Agilia_sodobne komunikcaijske kompetence z NLP

Utrinki iz nekaterih izvedenih delavnic

Predavateljice

mag. Špela Munih Stanič

Predavateljica s 25-letnimi vodstvenimi izkušnjami dela z ljudmi, v različno velikih podjetjih in različnih panogah, prenaša v svoja predavanja.

Leta 2016 je prejela nagrado Artemida, ki jo Združenje manager podeljuje vodilnim managerkam v Sloveniji. Leta 2018 je kot generalna direktorica, Javni gospodarski zavod Brdo, z več kot 200 zaposlenimi, pripeljala med slovenska hitro rastoča podjetja – Gazele.

Magistrirala je na Ekonomski fakulteti v Ljubljani. Je mednarodno licencirana mojstrica praktik NLP – nevro-lingvističnega programiranja (INLPTA), svetovalka in poslovni coach.

V svoji karieri ima več kot 15 let izkušenj kot predavateljica managementa, podjetništva, kulture podjetja in organizacije poslovanja v rednih višješolskih. Kot vabljena govornica je sodelovala na mednarodnih kongresih in okroglih mizah.

Agilia_Erika Križnar, mag. org._predavateljica, NLP

Erika križnar, mag. org.

Managerka z več kot 25-letnimi izkušnjami iz poslovnega okolja. Med večletnim delom v nabavi in zadnjih 6 let kot vodja prodaje v turistično – protokolarni panogi, je razvila in ves čas v prakso vnašala nevro-lingvistične vodstvene, komunikacijske, prodajne in pogajalske veščine.

Odlična prodajna strategija ter konstantna gradnja odnosov v timu in s poslovnimi partnerji, so bili ključni za uvrstitev podjetja na lestvico slovenskih Gazel ter osvojitev številnih nagrad tudi v širšem mednarodnem okolju.  

Po diplomi z Upravljanja in poslovanja je znanje nadgradila še s strokovnim magisterijem iz Organizacije in managementa. Je tudi mednarodno licencirana mojstrica praktik NLP, nosilka certifikata Women in Leadership za izvršilne vodstvene spretnosti ter certificirana coachinja po programu Neuroeducation za izvajanje svetovalnega pogovora, terapije ali vodenja skupin.

mag. Janja Milič Velkaverh

mag. Janja Milič Velkaverh

V svoji več kot 20-letni vodstveni karieri je vodila službe za razvoj in trženje v podjetjih Teledat, Najdi.si in TSmedia (Telekom Slovenije) ter kasneje v javnem gospodarskem zavodu svetovala generalnemu direktorju na področju razvoja in organizacije.

Po diplomi s projektnega dela na Ekonomski fakulteti v Ljubljani, je magistrirala s področja organizacijske kulture in uvajanja notranjega podjetništva v korporacijah. Je mednarodno licencirana mojstrica praktik NLP (INLPTA), svetovalka in poslovni coach.

Zaključila je Akademijo Dialogika (Karnion) ter pridobila certifikate kreativnega razmišljanja po metodah De Bona. Ima večletne predavateljske izkušnje na področju agilnega in kreativnega timskega dela, komunikacije, trženja, organizacije poslovanja in kulture podjetja, predava tudi na višješolskih programih ter kongresih.

S svojimi izkušnjami, pridobljenimi v različnih panogah in naravno igrivostjo, posluhom za različne ljudi ter nenavadne ideje naredi delavnice zanimive, prijete in interaktivne.

Nekaj mnenj udeležencev:

“Izredno uporabno predavanje, ravno prav praktičnih primerov, odlična predavateljica.” 

“Še posebej mi je bilo všeč prepoznavanje ljudi glede na Vakog, zelo koristno za ugotavljanje in odpravljanje nesporazumov.” 

“Tema je zelo zanimiva, predavateljica obvlada vsebino in je zelo prijeten predavatelj.”

“Super je bilo. Prijetno, sproščeno vzdušje, četudi je bilo preko speta.”

Zaupali so nam tudi

Zaupali so nam tudi, reference, naročniki Agilia
Zaupali so nam tudi, reference, naročniki Agilia

Z Agilio smo poglobili kompetence obvladovanja komunikacije s težavnimi sogovorniki ter razreševanja različnih konfliktnih situacij.

Z izvedbo delavnic smo zelo zadovoljni, še posebej z organizacijo in s fleksibilnostjo predavateljev, ki so se pri izvedbi zelo prilagodili našim specifikam in potrebam. Strokovnost je bila na visoki ravni, vključili so tudi sodelovanje psihoterapevta.

Pridobljena znanja in veščine iz delavnice zaposlenim pri delu dobro služijo in jih s pridom uporabljajo.”

Polona Smolej

vodja za splošne zadeve in kadre, JEKO, d.o.o.

Prizadevamo si, da v ekipi poslušamo, spoštujemo in upoštevamo mnenje vseh zaposlenih in da je naša komunikacija odprta, dvosmerna. Ne skoparimo s pohvalami in smo obzirni pri kritikah. Vseeno pa se zavedamo, da lahko še bolje izkoristimo potencial vsakega posameznika in da se stresnim situacijam ne da popolnoma izogniti.

Zato smo izbrali Agilio, da je za nas izvedla delavnice na teme komuniciranja in kreativnega razmišljanja. Zdaj s pridom izkoriščamo pridobljene nove veščine. Še bolje smo spoznali sami sebe in sodelavce, predvsem pa na praktičnih primerih ugotovili, kako različnost bogati naše razmišljanje, ideje in rešitve.

Delavnice so bile zares zanimive, pridobljeno znanje pa zelo uporabno pri vsakdanjem delu s sodelavci, strankami ali pri snovanju novih idej.
Izjemni predavateljici, Špela in Janja, sta pri usvajanju veščin komuniciranja in kreativnega razmišljanja pika na i super izobraževanjem.
Z Agilio bomo zagotovo še sodelovali.”

Marko Domazet

direktor, ARS PHARMAE, d.o.o.

Zagotovite si svoj termin

Osnovne NLP komunikacijske veščine

Delavnica: Spoštljivo, a prepričljivo komuniciranje

  • Interna delavnica – delavnico izvedemo po dogovoru z naročnikom za zaključeno skupino (najbolje za celoten tim).
  • Poteka po dogovoru z naročnikom v živo ali preko spleta (preko MS Teams ali Zooma)
  • Je interaktivna, s poudarkom na prenosu znanj komunikacijskih veščin v prakso.
  • Vsebina delavnice se lahko prilagodi zahtevam naročnika,
  • naročnik prejme delovna gradiva za udeležence in potrdilo ob zaključku.
  • Optimalno štelo udeležencev, ki omogoča visoko stopnjo interaktivnosti, je 6 do 15; pri večjih skupinah se izvedba prilagodi.
  • Obseg: celodnevna delavnica
  • Za dogovor termina pišite na agilia@agilia.si ali pokličite na 041 767 628.

     

    Agilia_delavnice_komunikacija

    Prepričajte se sami:

    AGILIA_delavnica_Spoštljivo, a prepričljivo komuniciranje_komunikacijske veščine_NLP kompetence

    Zagotovite si svoj termin

    Pridobite svojo nezavezujočo ponudbo še danes ter rezervirajte želen termin.

    E: agilia@agilia.si

    T: 041 767 628

    Iz naših prispevkov

    Preprečitev izgorelosti na delovnem mestu

    Preprečitev izgorelosti na delovnem mestu

    Izgorelost na delovnem mestu je kompleksen problem, ki zahteva celostni pristop k reševanju. Viktor Frankl poudarja pomen skrbi za telesno, duševno in duhovno dobrobit posameznika. Izgorelost je tako individualen kot organizacijski problem, pri čemer organizacije lahko s premišljenimi strategijami zmanjšajo stres in izboljšajo dobrobit zaposlenih.

    Razlike v doživljanju obremenitev med generacijami so pomembne, saj vsaka generacija doživlja pritiske in izzive na delovnem mestu drugače. Ključno je vzpostaviti podporno in razumevajoče delovno okolje ter spodbujati odprtost in sodelovanje med sodelavci.

    Uravnotežen delovni ritem, jasno določene delovne ure ter redni odmiki med delom so ključni pri preprečevanju izgorelosti. Poleg tega so pomembni tudi programi za obvladovanje stresa in sprostitvene dejavnosti, ki zmanjšujejo občutke izgorelosti ter spodbujajo celostno dobrobit zaposlenih.

    Nenehno izobraževanje in podpora zaposlenim pri obvladovanju stresa ter osebnem in profesionalnem razvoju so ključnega pomena za dolgoročno preprečevanje izgorelosti na delovnem mestu. Z ustrezno podporo in strategijami lahko organizacije izboljšajo delovno okolje ter zagotovijo boljše počutje in uspešnost zaposlenih.

    Kaj so pasti toksične pozitivnosti

    Kaj so pasti toksične pozitivnosti

    Kakšne so pasti toksične pozitivnosti, pomen čustvene inteligence ter avtentičnega izražanja čustev. Družba spodbuja pozitivno razmišljanje, kar včasih vodi v zanikanje ali potlačevanje neprijetnih čustev, kar na nas slabo vpliva. Zavedajmo se pomena sočutja in empatije, kako lahko razvijanje čustvene inteligence pomaga graditi bolj zdrave odnose. Premagajmo toksično pozitivnost v vsakdanjem življenju z ohranjanjem zdravega ravnovesja, odkritim pogovorom o čustvih, postavljanjem meja in z uporabo orodij za samopomoč. Resnična moč je v sprejemanju vseh čustev, ne le tistih, ki se zdijo ‘pozitivna’, kar vodi do notranjega ravnovesja in izboljšanja kakovosti življenja.